Penghijrahan

Assalamualaikum, searang ni bukan qila nak menunjuk2 atau sebagainya.Cuma qila nak ckap qila sudah berhijrah. Erti kate lain dah menutup aurat. Punca penghijarahan? Qila sendiri pun tak tau senbenarnya. Tiba2 hati qila terbuka untuk melakukan penghijrahan dalam hidup qila. Qila harap korang dapat suport qila, doakan qila supaya qila dpt terus kan penghijrahan ni dlm hidup qila. Qila nak ckap Terima Kasih kat someone ni. Dengan dia qila dapat kuatkan lagi hati qila untuk buat penghijrahan ni. Alhamdulillah. Ayat dia bgi kat qila "kau bygkan rmbut kau tu makhkota, takan kau nak bgi makhkota kau kat org lain dgn free je" "kite ni dah byk dosa, takan nak tmbh lagi dosa dgn tak menutup aurat" ayat tu sentiasa qila akan ingt bila qila nak berubah kepada yang dulu. Tapi alhamdulillah dgn melakukan penghijrahan ni Allah melindungi qila supaya tidak melakukan dosa. Qila harap awak awak yang luar sana dapat melakukan penghijrahan jugak. Itu sahaja dari qila. Assalamualaikum :)

You Might Also Like

0 comments